header
חלקי חילוף למרצדס – להיות עם, לחשוב כמו בלי
 

הנהיגה במכונית מרצדס הינה אחת החוויות הנפלאות והמהנות שניתן להעלות על הדעת. ואכן, העלייה במכירות של רכבים שונים מתוצרת מרצדס מוכיחות שהנהג הישראלי יודע היטב להבחין בין טוב לרע. עם העלייה במכירת הרכבים מדגמי מרצדס השונים עלתה גם כמות חלקים למרצדס המקוריים הנמכרים בישראל.
 
חלקים למרצדס ולרכבים אחרים  – היכן כדאי לקנות:
 
בראש וראשונה יש להבהיר כי עבור רכבי מרצדס כדאי וצריך לרכוש רק חלפים מקוריים, ולא שום סוג אחר של חלפים. בראש וראשונה, פשוט כי רכישת חלקי חילוף למרצדס שאינם מקוריים עלולים לבלוט ולשנות מיסודו את המראה המכובד של הרכב היוקרתי הזה. שנית, כל מי שניסה לרכוש חלקים חלופיים גילה על בשרו את נכונות הפתגם הערבי הכל כך חכם – מה שזול עולה ביוקר. עובדה ידועה היא כי חלקי חילוף שאינם מקוריים מחזיקים מעמד זמן קצר שאיננו מצדיק את המחיר הזול ששולם עבורם.

חלקים למרצדס מקוריים נמכרים במקומות שונים. מוסכים המורשים לטפל ברכבי מרצדס מציעים למכירה חלקים מקוריים לרכבים הללו במחירים מפולפלים. נקודת המוצא למחירים הבלתי הגיוניים הללו היא כי מי שרכש רכב מסוג מרצדס הוא בהכרח בעל אמצעים, ולפיכך מסוגל לעמוד בעלויות הגבוהות וירכוש חלקי חילוף למרצדס גם במחירים גבוהים.

דא עקה, שרוכשי הרכבים הללו, למרות שהם בעלי אמצעים, הם בדיוק מסוג האנשים שיבצעו בדיקת מחירים, ישוו מחירים ויטרחו לבדוק ולשוב ולבדוק ולהשוות מחירים. העובדה שאכן מדובר בבעלי אמצעים אינה משנה כהוא זה את העובדה שהרוב המכריע שלהם אינו מוכן בשום פנים לשלם מחירים מופקעים. העובדה שלאדם יש ממון בכיסו, איננה מרמזת בהכרח על נכונותו לפזר אותו לכל עבר.

רבים מבעלי הרכבים מסוג מרצדס הגיעו כבר מזמן למסקנה כי ניתן וראוי לרכוש חלקי חילוף למרצדס אצל יבואנים שונים ולאו דווקא בחנויות הדגל של החברה. יבואנים אלה מייבאים חלקים מקוריים לחלוטין של מכוניות מדגם מרצדס, ומציעים אותם למכירה במחירים סבירים בהחלט. חיפוש קצר ברשת האינטרנט יכול לחסוך מאות ואפילו אלפי שקלים על קניית אותם חלקי חילוף.
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר